Forum Portalu www.endometrioza.aid.pl

Forum chorych na endometriozę, porady, grupy wsparcia, spotkania kobiet chorych na endometriozę - wszystko o: endometrioza, laparoskopia, torbiel czekoladowa, zrosty, ca-125, płodność.
Teraz jest wtorek, 13 listopada 2018, 05:27

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 413 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 42  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Ciaza Tesi
PostNapisane: środa, 29 czerwca 2011, 09:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 25 lutego 2009, 12:36
Posty: 943
Witajcie Kochane!

Dlugo balam sie tu zagladac. Zeby nie zapeszac, zeby nie rozdrapywac dawnych ran... Ale przeciez teraz juz jest dobrze. Nadszedl czas spelniania marzen. Czas swiatla i radosci, po nocy i lzach.

Pisze, zeby dodac sil i wiary kazdej sniacej o dziecku dziewczynie, ktora tu zaglada w nadziei znalezienia otuchy. Spojrzcie ilu z nas sie udalo!!! Udaje sie prawie kazdej. Wczesniej czy pozniej. Pamietajcie o tym przyszle mamusie i nie pozwolcie nigdy, zeby czas wyczekiwania na dziecko byl dla Was pasmem cierpien i lez.

Kilka dni temu minal dokladnie rok odkad stracilam swoje pierwsze malenstwo. Gdyby wtedy ktos powiedzial mi, ze juz niedlugo bede czula ruchy mojej malej coreczki pod sercem- nie uwierzylabym... Zaczynam 6.miesiac ciazy i wciaz nie moge sie nadziwic nad tym cudem, ktory dane jest mi teraz przezywac. Jestem taka wdzieczna, taka szczesliwa. I ciesze sie, ze tyle z nas moze przezywac to samo. To takie piekne, prawda, kochane? ;)

_________________
Pazdziernik 2008 laparoskopia- 2 torbiele czekoladowe i liczne ogniska endo w calej jamie brzusznej
Styczen-czerwiec 2009 analogi
Kwiecien 2010 - klinika leczenia nieplodnosci
Maj 2010 IUI - CIAZA
(......)
Pazdziernik 2010 - powrot do kliniki i dalsza walka o dziecko
10.2010 - IUI
12.2010 - IUI
02.2011 - Laparoskopia
02.2011 - IUI - CIAZA
Nasza wysniona coreczka ALINA 26.10.2011


Moja Historia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciaza Tesi
PostNapisane: środa, 29 czerwca 2011, 09:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 15 marca 2010, 08:05
Posty: 1269
Tesiu pięknie to opisałaś, az lezka sie zakrecila ... trzymam kciuki, a te 3 miesiace tak zleca ze az sie sama bedziesz dziwic :)

_________________
Endo od 2002 roku,
operacyjnie usunięta torbiel z częścią lewego jajnika,
28.12.2010 => Nasza Kochana Córeczka jest już z NAMI :)

Moja Historia

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciaza Tesi
PostNapisane: środa, 29 czerwca 2011, 09:27 
Offline

Dołączył(a): środa, 3 czerwca 2009, 19:09
Posty: 2830
Lokalizacja: Dolny Śląsk
tak, to piekne Tesiu!
buziaki dla Was
:)

_________________
lu_cy1
moja historia
endo IV stopien; laparo czerwiec 2009; rok na diphereline; niska rezerwa, złe wyniki męża; prawie 4 lata starań
05.10.11r. - początek procedury adopcyjnej :)
30.11.11r. - CZEKAMY NA DZIECI!
Dobry Panie... Byłeś ostatnio dla mnie łaskawy. Po raz pierwszy w życiu wszystko jest idealne takie, jakim jest. Więc sprawa jest taka: Ty sprawiasz, by się już nic nigdy nie zmieniło, a ja nie proszę o nic więcej. Jeśli to jest OK, nie dawaj mi absolutnie żadnego znaku! Homer Simpson


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciaza Tesi
PostNapisane: środa, 29 czerwca 2011, 12:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 1 lutego 2010, 17:05
Posty: 6777
aaa...witam na mamusiowym wateczku :)

gratuluje wspaniała brzuchatko...pisz do nas jak najczesciej :)

_________________
Endometrioza III stopnia
9 marzec 2010- laparoskopia,usuniete torbiele czekoladowe i ognisko endometriozy,uzyto hyalobarrier,zrostów brak.
Dipherelina x 6-ostatni zastrzyk 24 lipiec-9 październik- jest i @

styczeń 2012-na świat przyszedł nasz CUDak :)

Obrazek
Prawdziwa mama to taka, która ma brudną podłogę, pełny zlew i szczęśliwe dziecko :)
Moja historia z torbielami
Wątek mamuśkowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciaza Tesi
PostNapisane: środa, 29 czerwca 2011, 13:41 
Offline

Dołączył(a): poniedziałek, 21 lutego 2011, 13:44
Posty: 3584
i ja dotarłam do ciazowego wateczku :)

bede zagladac :*

_________________

od pierwszej @ ogromne bóle,tony leków i teksty ze taka moja uroda
staranka od 2006
VIII/09-histero-l.j. niedrożny :(
IX/09-X/10 5xIUI :(
VII/10-laparoskopia-udrożnienie lewego jajowodu :) endometrioza miednicy mniejszej :(
X/10-Kariotypy OK :)
08.06.11 Aniołek :(
09.05.12 laparoskopia-zrosty zrosty zrosty-usunięte :)
2013 r. immunologia-szczepienia
20.03.2014 r. Fifcio jest z nami :D jestem MAMĄ :D
Obrazek


Moja Historia
gg 977469


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciaza Tesi
PostNapisane: środa, 29 czerwca 2011, 18:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 6 lipca 2009, 15:35
Posty: 20543
Tesiu zasluzylas na to miejsce. Nie wyobrazasz sobie jak bardzo sie ciesze widzac Ciebie w wateczku ciazowym.
Bedziemy tutaj zagladac z wielka przyjemnoscia :D

_________________
moj nr gg : 22121906

Obrazek Moje DNA bierze udział w badaniu genetycznym, które może zrewolucjonizować diagnozowanie i leczenie endometriozy. Czy Ty też wzięłaś udział w badaniu?
Obrazek
Kliknij tu, aby się dowiedzieć, jak to zrobić - to proste!

MOJ WIRTUALNY ZAKATEK

Obrazek
Obrazek
Obrazek

POMOC DLA GOJI

Bo z nas Fortuna w zywe oczy szydzi, to da, to wezmie, jako sie jej widzi...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciaza Tesi
PostNapisane: środa, 29 czerwca 2011, 18:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 14 grudnia 2010, 13:54
Posty: 2995
Tesia79 napisał(a):


Pisze, zeby dodac sil i wiary kazdej sniacej o dziecku dziewczynie, ktora tu zaglada w nadziei znalezienia otuchy. Spojrzcie ilu z nas sie udalo!!! Udaje sie prawie kazdej. Wczesniej czy pozniej. Pamietajcie o tym przyszle mamusie i nie pozwolcie nigdy, zeby czas wyczekiwania na dziecko byl dla Was pasmem cierpien i lez.


dzięki kochana...
ja się poryczałam...
;(

i oczywiście jako ciotka moim obowiązkiem jest zaglądać do Ciebie/ do Was regularnie;*

_________________
Endo PiotruśEmilka
5.07.2010- laparotomia,Endo
usunięcie lewego jajnika
danazol-tylko 2 tygodnie- mdłości, drętwienie
08-09.2010- cerazette
09.2010-lutego 2011- Jeanine
24.06 Aniołek[']
27.08-34dc CUD! II kreseczki
25.04.2012 - 9.20 PIOTRUŚ na Świecie !!!!!!
14.01.2013 Laparotomia 5 torbieli, dużo ognisk i ZROSTY ZROSTY ZROSTY dużo ZROSTÓW!
25.07.2014 -32dc II kreseczki:))
20.03.2015 11.45 EMILKA na Świecie !!!!!
07.2017- CA ok 400
07.2017 Laporotomia endo wróciło+mięśniak+dużoo ognisk endo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciaza Tesi
PostNapisane: środa, 29 czerwca 2011, 21:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 3 listopada 2009, 14:03
Posty: 2148
Lokalizacja: woj. lubuskie
Tesiu pięknie to napisałaś :)

_________________
Iza
starania od 2008
09.2009 laparoskopia->Endo IV stopnia->zoladex
02.2011-> HSG-drożne
04.2011-> laparoskopia-histeroskopia-chromoskopia (P+)
2011-> 3 x IUI
2012-> Visanne
12.2012-> ICSI Obrazek
01.2013-> ICSI Crio-> kiepski żart Obrazek
10.07.14-> wizyta w OAO, 6.09-początek
23.01.15-> zadzwonił telefon :D
27.11.15-> kolejny telefon :D

Moja historia
Mój adoptusiowy CUD

Obrazek

Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciaza Tesi
PostNapisane: czwartek, 30 czerwca 2011, 08:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 8 sierpnia 2010, 14:32
Posty: 174
wszystkiego dobrego dla Was :)

_________________
Kasia
Moja Historia
Historia Piotrusia :)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciaza Tesi
PostNapisane: czwartek, 30 czerwca 2011, 09:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 19 lutego 2009, 15:46
Posty: 1193
Kochana - cud rosnie w Tobie ale najwiekszym cudem to bedzie przytulenie swojego maluszka po narodzinach i jego pierwszy "krzyk zycia"- dla mnie to jest : najwazniejsza - najpiekniejsza chwila zycia.
Super ze to juz 6 miesiac :) i witaj na watkach ciezarowek :)

_________________
Starania od 2002 roku. Endometrioza II stop.,5 laparo,
jajowody drożne, 3 x IUI nasionka - takie sobie
In vitro 2009-09-26 - UDANE - ZUZANKA jest juz z NAMI :)

Obrazek
Moja historia


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 413 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 42  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL